maandag 13 oktober 2014

Stage tring, tring, tuut, tuut, vroem, vroem

Tweede kleuterklas
Mijn allereerste stage zit erop! Het is ondertussen al een tijd geleden. Maar ik heb in maart een week in de tweede kleuterklas gestaan en alle activiteiten overgenomen. Ik vond het super leuk om te doen. Ik heb verschillende activiteiten gedaan. Ik heb het verhaal 'Pim Piloot' voorgelezen. En ik heb ook een knutselactiviteit gedaan waar de kleuters een voertuigen mochten knutselen met kosteloze materialen die ze zelf hadden uitgevonden. Ik heb ook nog andere activiteiten uitgevoerd.
Het leukste vond ik het onthaal geven. De kleuters zeggen op een uitgebreide manier goeiemorgen aan elkaar. Ik vond dit het leukste moment van de dag. De kleuters zitten samen in de kring en ze luisteren naar elkaar en vertellen eigen ervaringen. Als de kleuter het zelf wou, mocht die nog iets vertellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten